Én sem értek hozzá, de szerintem...

Először is, miért...

2020. október 20. 09:00 - fotelszakerto

...kezdtem a blogírásba?

Azért nem ez a poszt teljes címe, mert az halál unalmas. Így viszont akárhogy is folytatódhatna, és ez jó.

De itt máris csalódást kell okoznom, mert most tényleg arról lesz szó, hogy miért kezdtem a blogírásba...de csak röviden, mert a válasz igen egyszerű.

Nos, mert rájöttem, hogy annyi téma van, amihez nem értek, hogy azzal simán meg lehet tölteni egy teljes rovatot.

Az egész akkor kezdődött, amikor egy óvatlan pillanatban elkövettem azt a meggondolatlanságot, hogy egy akármilyen hír alatt véletlenül beleolvastam a kommentekbe. Ahogy pörgettem, és olvastam a higgadt, tényszerű, és nyelvtanilag is kifogástalan hozzászólásokat, belém hasított, hogy akár én is leírhatnám értékes véleményemet és okfejtéseimet, még akkor is, ha a kommentelő milliókkal ellentétben nekem nem hiánytalan és határtalan a tudásom az adott témákat illetően.

Hát így történt, és most itt vagyok.

Ezek után pedig ígérem, hamarosan tényleg előkerül valami téma, amit megszakértünk.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelszakerto.blog.hu/api/trackback/id/tr3516245866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása